Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga

AVATAR



Na blogu było już 35011 osób.

Dodaj do Ulubionych
KSIĘGA GOŚCI
Ksiega Gości:
Wpisz sie do Księgi

Powered by blog4u


Szablon - lolcia


NAZWA BLOGA:
Każdym Oddechem Woła O Ciebie I Tylko Ty Nie Widzisz Jak Ona Cię Kocha

PROFIL
ARCHIWUM

2008
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec



Strona Główna

niech swiat moj sie zarumieni....wiec chodz pomaluj moj swiat.... wiec chodz pomaluj mi zycie....

Hej:*Pisze notke na szybko bo zaraz zmiatam do kosciola.
Wczoraj byl dzien kobiet.Dostalam roze od brata i 1 roze od kolegi.Nie wiem co on z nia robil bo juz mi uschla(a wczoraj tez byla taka padnieta)hehe... ale wiem juz czemu sie zeschla bo to oczywiscie z mojej winy bylo.
A co do tego dnia to myslalam ze juz chociaz ojciec tez mi zlozy chociaz zyczenia ;/ Lecz sie mylilam.
Jak on tak to i ja tak.Mam go juz gleboko w dupie.
Do tego dzis ide zas do szpitala :(
az mi sie smutno robi na sama mysl :(
Ale naszczescie ta kolezanka w poniedzialek prawdopodobnie wychodzi ze szpitala :D Wiec nie jest juz az tak zle tez.Ale jak zobaczylam te szwy to normalnie
mi sie slabo zrobilo.Gralam tez wczoraj z moja kumpela w siatke i jej kolezanka z klasy.Bylo fajnie.Znow sie smialam.I wczoraj wiekszosc dnia przesmialam.
Ale troche smutku tez niestety mialam a to mialo byc moje najpiekniejsze swieto.Czasami zasypiam z mysla i nadzieja ze juz sie nie obudze.Dobra ja lece do kosciola
bo sie jeszcze spoznie na msze ;p
Pozdro for all :*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:(:*:*


"wiec chodz pomaluj moj swiat na zolto i na niebiesko,
niech na niebie stanie tecza malowana twoj kredka,wiec chodz pomaluj mi zycie niech swiat moj sie zarumieni..."-ta nuta mi tak sie podoba...

Kika 9/03/2008 08:51:02 [Powrót] Skomentuj



nie martw się bd to twoje ulubione święto mam nadzieje ze ta twoja koleżanka trzyma się dobrze:) trzymam kciuki za nia:).
nie przejmuj się ojcem..
Kikuś super blog pozdro for you Ziomie Mój ;D;D;*;*;*
Ewcia;*;*;* 12/03/2008 17:34:41
| brak www IP: 83.23.220.247

haaaa no pewnie ze bylo fajnie ;) jeszcze kiedys tak zagramy :* pzdr:*
;) 12/03/2008 15:47:53
| brak www IP: 88.156.96.20