Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga

AVATAR



Na blogu było już 34310 osób.

Dodaj do Ulubionych
KSIĘGA GOŚCI
Ksiega Gości:
Wpisz sie do Księgi

Powered by blog4u


Szablon - lolcia


NAZWA BLOGA:
Każdym Oddechem Woła O Ciebie I Tylko Ty Nie Widzisz Jak Ona Cię Kocha

PROFIL
ARCHIWUM

2008
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec



Strona Główna

Chora ;(

HejDawno tutaj nie pisalam ale teraz siedze w domku bo mam infekcje gardla przechodzaca w stan zapalny
i doszla mi do tego grypa.Pare dni temu ledwo co mowilam ale dzis juz jest lepiej :D A wiec u mnie no sie duzo nie zmienilo oprocz tego ze mam zdjecie Damiana w telefonie i od tamtej pory non stop snia mi sie glupoty z nim w roli...
czytaj więcej

Kika 29/02/2008 11:27:56 [komentarzy 2] Skomentuj

Tyle wspomnien...To był piekny czas....Nie zapomne nigdy nas...

EloA wiec dzisiejszy dzionek byl smieszny calkowicie.Hmmm... a wiec no zaczac od rozpoczecia to najpierw sie powyglupialam z moja bratowa
I jak zwykle sie bilysmy na zarty i ganialysmy po calym domu!W szkole bylam pytana na polu
Ale 2 dostalam wiec nie jest zle tyle mojego szczescia ze nie dala mi 1.Potem na przerwie sie poklocilam o to czy ja...
czytaj więcej

Kika 20/02/2008 18:51:01 [komentarzy 4] Skomentuj

I saw him laugh then I say go away go away when I cry

Hej wam wszystkim A wiec no dzis i wczoraj miałam próbne testy gimnazjalne.Masakra,to bylo wszystko tak pojebane!Ja nie wiem jak ja zdam ta szkole
Ale nie no dobra musze ja zdac.Nie ma bata bd walczyla o to az do upadlego.Nie chce zostac jeszcze rok w tym calym wariatkowie!A dzis to taki dzionek lightowy.
Musze isc wkoncu do lekarza zeby wydala...
czytaj więcej

Kika 19/02/2008 21:52:47 [komentarzy 1] Skomentuj

So kiss me...

Elo Elo Hmmm... zaczne moze od tego ze zas jestem przeziebiona ;(;( I wogule to chodze tylko po domu i jem i jem i jem!Non stop.Jakos sie nie widze w roli fotomodelki Tym bardziej ze teraz tylko i wylacznie jem!Hmm... co by tu napisac jeszcze.No jutro mam probne egzaminy obym jakos zas dobrze wypadla.Dzis bylam wkoncu u spowiedzi
A myslalam ze...
czytaj więcej

Kika 17/02/2008 16:29:32 [komentarzy 2] Skomentuj

Już Mężatką jestem :D:D:D

Hej:*A wiec no yhhhh... od pewnego czasu jestem mezatka Nie wiem czy juz o tym wspominalam
Nie pamietam slubu ani niczego a moj kolega z lawki(niby moj maz)tez tego nie pamieta!Smiesznie jest non stop w sql.Oskarzyli mnie kumple z klasy o molestowanie ich Bo jak oni do mnie podchodza to ja ich lapie za klatke piersiowa zeby blizej nie...
czytaj więcej

Kika 12/02/2008 14:44:17 [komentarzy 3] Skomentuj

"Zaczaruj moje serce,zostaw mnie bez tchu raz jeszcze ;(;(;("

HejHmm... zmienilam szablon bo niedlugo zblizaja sie walentynkiNie przepadam za bardzo za tym swietem bo nie mam z kim go obchodzic.Dzis jakos dziwnie nie umiem uwolnic sie od wspomnienTe w ktorych on mnie trzyma na rekach,pruboje mnie pocalowac,jak mnie po szyi caluje,jak kleczy pod oknem... Z jednej strony byl w pewnym momecie chamski ale potem...
czytaj więcej

Kika 9/02/2008 22:07:12 [komentarzy 3] Skomentuj

Mam dość.... chce stąd odejść.... Nie mam już sił....

HejA wiec no w sql bylo tak nawet,dostalam 5 z matmy Do tego dowiedzialam sie ze moim mezem jest Jaro(kolega z ławki)i ze jestem mezatka!A do tego jak zwykle dzis wpadlam na takiego kolesia ktory non stop mnie przesladuje,ale taki nawet fajny z zachowania.
A moj drugi kolega ktorego zawstydzilam to normalnie mi sie smiac chcialo jak go dzis...
czytaj więcej

Kika 8/02/2008 14:09:01 [komentarzy 2] Skomentuj